вторник, 17 ноември 2015 г.

Словото на Господа

Израелo чуй твоя Господ , не се ли заклех ,че ще направя Нов Завет с вас и не опазих ли обещанието си . Да,вие тогава ми се заклехте , че ще ми служите по вярно от бащите си , но ето , че вие постъпвате по зле и от тях. 
Всеки преследва брата си за пари , всеки граби ближният си , мене ограбихте , моя дом ограбихте и домът остана пуст , заради вас . 
Нали ми се заклехте , а ето тук е по зле от всякога , но знай , че идвам с десетки хиляди и ще погубя всеки , който се е противил на Сина ми и , който е поруга с Него . 
Аз , Господ на силите ви се заклевам , всеки който е потъпкал Моя Син ще потърся от него отчет и ще го накажа . 
О , ти пазителю на закона , защо наруши Моя завет с теб . Нали ти ми даде обещание ,че пазиш Моите повеления , а ето какво стана ти потъпка всичко под нозете си , а мен премахна от живота си . 
Обогатихте се без мен , ограбихте Моя дом , поставихте невярващи да ръководят моя дом . Толкова ли останахте без Мой служители , че избрахте невярващи да стъпят в светилището ми . 
Израелo не беше ли всичко това за теб , не те ли поставих в Моя дом ти да ми свещенодействуваш , а ти как постъпи , оскверни моя дом . 
Ето блудниците на този свят се представят за Мен , и те са ви учители ограбихте Ме , съблякохте Ме и отново Ме разпнахте на кръста . 
Не исках ли от теб , да ми служиш , да ми се покоряваш и да ходиш по моите стъпки . Никой да не наранява брата си или сестрата си , да помогнете са сирачето , да спасите и помогнете на угнетените , а вие съвсем Ме направихте на себе си . 
Покай се Израело , върни се при мен и Аз ще се върна при вас . 
Ето ида скоро и у мен е наградата да отплатя на всеки му според делата .
Срещу кого застанахте , не е ли срещу мен ? Не ви се иска вече да ми слугувате обогатихте се , но ограбвайки мен ще успеете ли , казва Господ . 
Нека всеки се върне от пътя си и нека се покае , за да дойдат освежителни временна от Господа .