петък, 15 февруари 2013 г.

ДА СЪБЕРЕМ РОМСКАТА ИСТОРИЯ В ЕДНО

ИСТОРИЯТА НЕ Е ТАКАВА,КАКВАТО НИ СЕ ПРЕДСТАВЯ ВИНАГИ 


Мнозина Роми допускаме грешки относно произхода ни от къде идваме? Кои са предците ни? Къде сме живeeли ? Бит,култура и традиция?
Днес има отговор на тези въпроси и СЛАВА НА БОГА !
Бог е казал,че в последно време знанието ще се увеличи,както за Него , така и за науката.
За това искам да кажа има решаване на проблема и има отговор на РОМСКАТА ИСТОРИЯ , колкото да я крият!
Всички Роми със себе си носим името на РОДА НИ , следвайте него . Влезте в интернет в търсачката на www.google.com след това напишете различни вариянти на вашето име на РОДА . търсачката ще Ви води точно там и на онези места свързани с името на РОДА ви.
След като намерите името и местността на Района потърсете от Вашият Род име свързано с Рода Ви , за да сте убедени,че името е свързано с името на Рода Ви.
В старо време повечето от пра родителите ни , оставяха белези по които да се ориентираме и да не забравим своя произход и род. Ние носим със себе си тамошните местни традициии,култура,обичай и други независимо , че РОМИТЕ НЕПРЕКЪСНАТО МИГРИРАТ.
Искам да кажа,спрете със измислените истори за РОМИТЕ !
За да можем след това да разберем по голямата истина е необходимо да се свържем с местни хора , свързани с РОДОВЕТЕ НИ . Тогава те имат останалата информация за нас самите !
Ето един местен пример:
1.Аз съм Ром – За това всичко , което е свързано с Ромите е важно за мен .
2.Всички Роми със себе си носим имена на родовете не ;
Пример:
Моят Род са Решетари ! = Всичко ,което е свързано с Реш , Реше,Решети,Решетар
Търсачката ме заведе : Новосибирск , Кочковски район , гард Решети и град Нови Решети
Имена свързани с местности , хора , народност ,националност и други в Рода ни; - В рода на РЕШЕТАРИТЕ има името СИБИРКО , КОЧО, КОЧКО имената ни са свързани също с руските традиционни имена.
Живот; -Весели и засмяни издръжливи на природните бедствия и трудности......... и т.н.
Други местности свързани с моя род ; Израйл следвайте и ще разберете !
STOP НА ЛЪЖИТЕ И МАНИПУЛАЦИЙТЕ НА РАЗНИ ИСТОРИЦИ !
- Открий себе си , своята история , култура , бит и традици .
- За България – Всичко което е свързано с Българи , Волгари , Волга в търсачката ни води в днешна Русия и т.н.
ОТКРИ СЕБЕ СИ СЪС ТЪРСАЧКИТЕ В ИНТЕРНЕТ !
Бъди историк , археолог , откривател , бъди изследовател – задавайки си важни въпроси и търси а после сглоби , обмисляй и тълкувай .
Променяйте шрифтовете от кирилица на латиница и обратно.

Освен това искам да отбележа,че решетарите не са турски роми,нито турско - говорящи се. Това,че някой си е написал нещо не значи , че е така . 

Погледнах един доклад за историята на Ломските цигани или роми. 95% лъжа Описват духовният живот,традиции и т.н. В това общество живея цели 42 години не можете да ми ,кажете аз какъв съм и каква духовна дейност имам,след като нито си ме видял,нито ме познаваш,никога не сме говорили,нито някога сме се чули.

Някой си му е казал нещо , разбрал от втори , а вторият разбрал от трети и т.н.
Искам да Ви  попитам,колеги как написахте тази история,като не ме познавате?

От разгледаната история за мен едвам 1% е истина , 99% лъжа.  Ако това е истина , здраве му кажи . За това и страната ни  тъне от разни хулигани . Поне можем да видим името си и нещо,което направихме забележително,обаче после какво става , пълна лъжа .Браво НПО ! Голяма работа сте. 

Искам да Ви кажа,че от всички  вас , по добре познавам работата и дейността духовната дейност на Лом или страната ни, в тази област.

Това,че някой си от агентите ръкоположиха пастор НЕВЯРВАЩ,БАНДИТ,НЕХРИСТИЯНИН,НЕ ЗНАЕ ВРАТИТЕ НА ЦЪРКВАТА,НЕ ЗНАЕ И ДА СЕ МОЛИ т.н. и т.н. . Кажете ми ,как стана ПАСТОР  и духовен ИСТОРИК ?  Браво ,колеги пастори свършихте прекрасна работа за АДА! Да не ги цитирам по имена понеже ми е срам да им кажа имената.

Така е с цялата история не само в България,но и по другите места.